mandag 3. august 2009

Halsa - 09

jeg har vært på Halsa ...
en campingplass , på en øy , utenfor Bodø ..
egentlig gjor vi ikke så mye der , annet en å gå på tur .
den ene dagen gikk vi på bre da , troddde det skulle bli kjekt , meen , det ble det altså ikke ..
det var drit kjedelig , akkuerat som en langt tur , bare at man måtte ha med seg masse utstyr , også måtte vi gå i tau .. og av det ble det masse venting !

Men å kunne si at jeg har gått på Svartisen er litt stas : )
Nå er jeg i Trondhjem , idag var jeg i byn . :D ,
kjøpte en bukse , en genser , en tights og en hvit singlett ..
når jeg var ferdig brukte jeg sikkert over en time på å finne ut av hvilken buss jeg skulle ta hjem ..
men det gikk til slutt .. haha , de har enda dårligere bussgreier her enn i bergen ,
og DA er det dårlig da . : )
- ragnhild embla helsengreen ..

1 kommentar:

Betty Boom sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.